Proces objednání zboží je velice jednoduchý a níže jsme ho pro Vás shrnuli do 7 základních bodů:
01
REZERVACE
Pokud máte zájem o pronájem brány nebo balíčku, vyplňte prosím poptávkový formulář. Na vaši poptávku odpovíme nejpozději do dvou dnů.
02
SMOUVA A ZÁLOHA
V případě, že vámi poptávaný inventář je k dispozici, pošleme vám smlouvu o pronájmu. Pro závaznou rezervaci je potřeba uhradit zálohu výši 50% pronájmu. Doplatek je splatný týden před rezervovaným termínem.
03
DOBA VÝPŮJČKY
Inventář se obvykle pronajímá na 3 pracovní dny – den zápůjčky, den využití a den vrácení. V případě, že máte svatbu v sobotu, inventář se půjčuje v pátek a vrací se v pondělí. V případě, že máte svatbu v pátek, inventář se půjčuje ve čtvrtek a vrací se v pondělí.
04
OSOBNÍ ODBĚR
Inventář se vyzvedává v našem skladu na Barrandově, čas vyzvednutí je nutné domluvit předem. Inventář půjčujeme zároveň s instalačním materiálem a přehledným montážním návodem.
Adresa skladu: Barrandovské ateliéry
05
DOPRAVA A INSTALACE
V případě zájmu zajistíme dopravu, instalaci a deinstalaci inventáře. Po Praze účtujeme paušální poplatek 1500 Kč, cena služby při dopravě mimo Prahu bude vypočítána individuálně.
06
VRATNÁ KAUCE
Při převzetí inventáře budeme požadovat vratnou kauci. Výše kauce se liší podle zapůjčeného inventáře a její přesná částka je uvedená ve smlouvě o pronájmu. Kauce se hradí v hotovosti a bude vám vrácená při vrácení inventáře v nepoškozeném stavu.
07
VRÁCENÍ A POŠKOZENÍ
Inventář se vrací do našeho skladu na Barrandově. Při vrácení bude vše zkontrolováno dle předávacího protokolu. V případě poškození inventáře nebo neúplného vrácení bude stanovená výše pokuty.